Golfshop

Vår butikk er din butikk...

Vår butikk er din butikk!

Tyrifjord Golfshop er en norsk, medlems eid butikk. Ved å handle gjennom oss sørger du nettopp for at lokale butikker overlever. Gevinsten i proshopen går tilbake til din klubb.

Du bidrar til at en norsk golfklubb fortsetter blomstre og at vi kan vare en møtesplass for fler enn golfere. Du gjør Tyrifjord Golfklubb mer attraktiv!

Du birar til å bevare en spennende lokalmiljø, du støtter opp om lokale arbeidsplasser, gir unge arbeidsmuligheter, sikrer lokale arbeidsplasser, gir unge som så vel eldre en plass møtesplass. Heia deg!

Hva er KickBack ?
KickBack et fordelsprogram for klubbmedlemmer og gir deg
 «penger tilbakke»
når du handler i klubbens proshop.

KickBack - opptil 10% på alt du kjøper i klubbens golfbutikk*
Du kan ikke kjøpe et godt resultat på golfbanen MEN du kan gjøre et godt kjøp i proshopen med KickBack - opptil 10% på alt du kjøper i klubbens golfbutikk.*

Vi gir tilbake noe tilbake til deg når du kjøper nytt utstyr – tilpasset driver, jernsett, elektrisk tralle, tralle, bag, putter, sko, klær, tilbehør, osv…vi har alt!

KickBack - opptil 10% på alt!
For alt du handler i proshopen, vil vi gi deg opptil 10% KickBack på slutten av måneden. For handel mellom kr 500 til kr 1.999,- gir vi deg en KickBack på 5% og for alt over kr 2.000,- får du en KickBack på 10%.

Hvordan fungerer det?
Det er veldig enkelt. Vi har opprettet en konto for alle medlemmer i proshopen. Priser i proshopen er den samme og du får KickBack direkte på din konto. Dvs din opptjente KickBack vil ikke trekkes fra ved kjøpet, men gis til deg i etterkant i form av et gavekort.

På slutten av måneden overføres din godkjente KickBack til et gavekort du kan bruke senere i proshopen.

Hvor kan jeg se hvor mye kickback jeg har opptjent?
Spør oss i proshopens åpningstider.

På slutten av måneden vil vi gjennomgå dine registrerte kjøp, og du vil motta et KickBack gavekort for bruk i din egen proshop.

*Gjelder ikke turneringsavgift, greenfee, instruksjon eller rangekort.