Golfshop

Säsongspersonal 2019

Vil du være vårt blide ansikt som møter gjester og medlemmer i klubbens servicepunkt?

Tyrifjord Golfsklubb har en servicepunkt i underetasjen for ta i mot medlemmer, gjester og andre besøkende til klubben vår.  Vår reception har dels booking men også en café-del som brukes hypig.

Som ansatt i servicepunktet vil du være klubbens ansikt utad og tilby god service og sørge for at alle får en hyggelig opplevelse på banen som skal være til glede for alle!

Arbeidsoppgaver
· Salg av klær,  andre golfrelaterte artikler og kaffe og cafeprodukter
· Hjelpe medlemmer og gjester med golfboxrelaterte spørsmål i henhold til in-checkning, betalning, booking av starttider, medlemskap mm.
· Bidra til økt deltagelse på turnering, trening og andre klubbaktiviteter ved å opplyse,informere og engasjere
· Være en miljøskaper i forhold til konseptet Happy Golfing

Vi søker deg som er
· Blid og sosial
· Miljøskapende og smittende engasjement
· Trives i golfmiljøet
· Har viss café/resturang efarenhet

Vi tilbyr
· Gunstig innkjøpsordning av golfklær och golfutstyr
· Trygt og sosialt arbeidsmiljø
· Opplæring

For 2019 søker vi etter 1-2 deltidsansatte som har mulighet til å jobbe 20-30 timer pr uke, hovedsaklig i perioden 1 mai- 1 okt.

Kortfattet søknad med hvorfor akkurat du er den rette personen for jobben sendes til Anna Crawford på booking@tyrifjord-golfklubb Søknadsfrist 20 april 2019.