First Class Golf

Har du minimum et BASIS eller FAMILIE medlemskap på Tyrifjord (medl.nr. 13-1 til 13-1200) kan du benytte vårt FIRST CLASS GOLF (FCG) samarbeid med følgende klubber - Miklagard, Losby, Nøtterøy, Kongsvingers og Gamle Fredrikstad.

Med First Class Golf kan du spille 5 av det ypperste baner norsk golf har å by på til meget gunstig greenfee priser og det arrangeres to turneringer - FCG Championship og FCG Ladies Open. I tillegg spiller juniorer i FCG klubbene gratis på hverandres baner.

Greenfee
Aksjonærer/medlemmer med full spillerett i FCG klubber kan spille på de andre FCG banene for kr.300,- pr.runde. FCG prisen gjelder på hverdager og i helger/helligdager etter 13.00.

FCG Championship er hovedturneringen. Denne arrangeres én gang i året, og går på rundgang mellom klubbene. I 2018 avholdes denne på Gamle Fredrikstad GK. Spilleformen er enda ikke bestemt. Det trekkes ut to vinnere som får tur til Carnoustie. I tillegg er det flotte premier i turneringen.

FCG Ladies Open er en ren dameturnering med mål om å skape aktivitet blant damene. Denne skal også gå på rundgang mellom klubbene. I 2018 avholdes denne på Tyrifjord Gk.

Junior
Juniorer (t.o.m. 18 år) i FCG klubbene spiller gratis på hverandres baner. Gjelder på hverdager og i helger/helligdager etter 13.00.