Medlemmer

Forhåndssalg gjestegreenfee

Spill med dine venner på Tyrifjord!
     Tyrifjord medlemmer kan alltid spille med sine venner / gjester til våre laveste greenfee priser. Hvert år før 17. mai tilbyr vi fritt spill medlemmer å kjøpe inntil 20 gjestegreenfeebilletter (medlems gjestebillett) til redusert pris.

Kjøp gjestegreenfee billetter fra kr 360 frem til 17. mai.
     Vi tilbyr fritt spill medlemmer (medl.nr. 13-1 til 13-1999) å kjøpe gjestegreenfee billetter fra kr 360/stk.  Billettsalget varer frem til 17. mai.

1 - 10 billetter   - kr 420/stk
11 - 20 billetter - kr 360/stk

Til sammenlikning så betaler medlemmers gjester kr xx/xx i gjestegreenfee i sesongen.

Greenfeesatser 2016

Greenfee  Dag Starttider Pris
Weekend Prime lør/søn/helligdager 10.00-11.50                       kr 820,-
Weekend lør/søn/helligdager 08.00-09.50 og 12.00-16.50 kr 695,-
Ukedag mandag-fredag 08.00-17.50 kr 595,-
9 hull alle dager hele dagen kr 350,-

Fremgangsmåte
     Billettene må kjøpes innen 17. mai. For å kunne kjøpe gjestegreenfee billetter må du kontakte administrasjonen via epost til post@tyrifjord-golfklubb.no med medlemsnr. og det antall billetter du ønsker å kjøpe (max. 20 stk).
     Du vil motta en faktura på mail og så fort den er betalt vil billettene klargjøres og legges i proshop merket med ditt navn.  Alle billetter må være hentet i proshopen innen 1. juni.

Betingelser
- Forhåndssalget av gjestegreenfee gjelder kun for fritt spill medlemmer (medl.nr. 13-1 til 13-1999) i Tyrifjord Golfklubb.
- Max. 20 billetter per aktivt medlem.
- Billettene merkes med kjøpers navn og kan kun benyttes når gjest spiller sammen med det aktive medlemmet (billettkjøper).

Billettene gjelder kun for sesong 2017 og ubenyttede billetter refunderes ikke.

Kun bestilling av billetter via e-post
- Billettene kan kun bestilles ved å sende en e-post til post@tyrifjord-golfklubb.no.
- Husk å spesifisere det antall billetter du ønsker.
- Billettene må da hentes i proshop innen 1. juni.