Medlemmer

Tyrifjord utvider samarbeid med ToppGolf / Nordhaug

OG

Tyrifjord Golfklubb tilbyr fritt spill medlemmer å kjøpe sesongkort for spill på Nordhaug Golfbane i Bærum til kr 1.200,-.

Ta vare på våre medlemmer når de har golfangst i Oslo!
     Vi inngått et samarbeid med Toppgolf i Bærum som gir deg som fritt spill medlem mulighet til å spille golf når du er i Oslo. Du kan kjøpe et sesongkort for spill på Nordhaug Golfbane for bare kr 1.200,-.

Nordhaug Golfbane
     Nordhaug Golfbane er en 9-hullsbane som er bygget opp med USGA-kvalitet med gressutslag og store greener av meget høy kvalitet. Hullene varierer lengdemessig fra ca 70 til 275 meter - avhengig av hvilken tee du spiller fra. Golfbanen er meget godt egnet for golfere på alle nivåer og passer godt å spille når du er i Oslo området.

Fremgangsmåte
     For å kunne kjøpe sesongkort for spill på Nordhaug Golfbane for kr 1.200,- må du som er fritt spill medlem kontakte administrasjonen.

Har du spørsmål send en mail til post@tyrifjord-golfklubb.no eller ring 32161360.

Betingelser
    - Salget av sesongkort for spill på Nordhaug Golfbane gjelder kun for fritt spill medlemmer (medl.nr. 13-1 til 13-1999).
    - Pris per stk. kr 1.200,-.
    - Max. 1 sesongkort per aktivt medlem.
    - Sesongkort gjelder for sesong 2016 og refunderes ikke.
    - Til sammenlikning et sesongkort for spill på Nordhaug Golfbane er kr 2.600,-.