SRIXON Torsdagsgolf

Publisert: 28. juli 2016  av Adm.

Torsdagsgolf @ Tyrifjord

Srixon Torsdagsgolf er åpne turneringer for alle medlemmer / gjester som nyter fourball golf og ønsker å møte og spille andre likesinnede golfere.

Avtal med en spillepartner, sett sammen en 4-ball, bestille en starttid og meld dere på i proshopen før start!

NÅR
     Srixon Torsdagsgolf spilles på hver torsdag i måned (bortsett fra Medal torsdag - den tredje torsdag i hver måned). Sett av datoene i kalenderen din!

PÅMELDINGSFRIST
     Srixon Torsdagsgolf har ingen påmeldingsfrist. Bok en starttid og registrere/betale i proshopen før start.

STARTAVGIFT
     kr 120,- / spiller.

SPILLEFORMAT
     Spilleformat er 2 mannslag, fourball, stableford med 90% hcp. Dvs den beste individuelle stableford score på hvert hull teller for laget.

KLASSER
     1 klasse for alle.

SCOREKORT
     Fyll ut et scorekort for hver spiller og lever scorekort til proshopen. Når proshopen er stengt levere scorekort gjennom brevåpningen i døren på veggen av klubbhuset mot driving range. Vi vil regner ut lagresultatene i Golfbox

PREMIER
     20% av startfelt.

RESULTAT
     Resultatlister vil foreligge dagen etter avsluttet turnering i GolfBox.

PREMIEUTDELING
     Ingen - premier hentes i pro shopen.

2 KLUBBEN
     Et 2-tall på scorekort er alltid bra, og en slik score bør både feires og premieres og klubben tilbyr en såkalt '2-club competition' i alle slagspill-turneringer. Kr 20,- pr spiller legges i en pott som deles av alle spillere som klarer å få et 2-tall på scorekortet. Hvis ingen får et 2-tall på scorekortet vil pengene bli overført til neste turnering. Gjør du hole-in-one vinner du hele potten!

SPILLEHASTIGHET
     Maksimal rundetid er 4 timer.

PLUKK OPP BALLEN!
     For å unngå sakte spill, vi ber deltakere i SRIXON Torsdagsgolf å
plukke opp ballen hvis de ikke kan score for laget sitt.