Sakspapirer til årsmøtet 14. februar 2017

Publisert: 6. februar 2017  av Administrasjon

Sakspapirer til årsmøte er lagt i Dokumentarkivet. Årsmøtet avholdes på klubbhuset tirsdag 14. februar kl. 18.30. Registrering fra kl. 17.45.

Vi minner om årsmøtet i Tyrifjord Golfklubb tirsdag 14. februar kl. 18.30 på Klubbhuset. Registrering av fremmøtte starter kl. 17.45.

Sakspapirene er nå lagt ut på nettet og kan lastes ned via medlemsregisterets dokumentarkiv. For å få tilgang til medlemssidene må du være registrert. Gå inn på medlemssider (se meny til venstre på vår hjemmeside). Klikk på "registrer deg HER". Legg inn personalia; navn, adresse, epost, passord velger du selv og hvilke nyheter du ønsker å få tilsendt. Da vil du få tilgang til dokumentarkivet og kan printe ut saksdokumentene.

Sakspapirene er også tilgjengelig på klubbhuset - det er lagt noen få eksemplarer utenfor døren.

Vi vil også ha noen sett med sakspapirer tilgjengelig på årsmøtet, men det vil bare være noen ganske få eksemplarer så det beste er å printe ut og ta med selv.

Vi ønsker alle våre medlemmer velkommen til møtet.

Styret i Tyrifjord Golfklubb
John-Magne Pedersen