Driving Play 2017 - medlemsfordel

Publisert: 13. april 2017  av Adm.

Vi har gleden av å kunne tilby våre BASIS og FAMILIE medlemmer Driving Play 2017.

Spill en runde på 9 av de beste banene!

Tyrifjord - Drøbak - Haga - Oslo - Moss & Rygge

Hakadal - Bærum - Oppegård - Onsøy

kr 1.990

verdi over kr 6 000,-

Medlemsfordel for spill på andre baner enn hjemmebanen
     På Tyrifjord er vi stadig ute etter å gi våre medlemmer MERVERDI i sitt medlemskap og vi har gleden av å kunne tilby våre BASIS og FAMILIE medlemmer (medl.nr. 13-1 til 13-1999) Driving Play 2017.

Det er noen endringer i årets pakke og følgende baner inngår: Drøbak, Tyrifjord, Bærum, Evje, Hakadal, Haga, Onsøy, Oslo og Oppegård. Billetten til Oslo GK gir deg halv pris på greenfee

Driving Play er et tilbud vi kun tilbyr våre BASIS og FAMILIE medlemmer. Konseptet er enkelt og gir 9 runder av golf verdi over kr 6 000 for kun kr 1.990.

Vi har kun 50 Driving Play hefter i år så her gjelder det å være kjapp på avtrekkeren.

KUN 50 HEFTER!

BESTILL HEFTET HER

Førstemann til mølla!

Siden det kun er 50 hefter fra hver bane kjører vi førstemann til mølla og vi kommer til å bekrefte e-poster fortløpende. Dette kommer til å bli utsolgt med en gang!

Fremgangsmåte
     Det DU må gjøre er å sende epost til
 post@tyrifjord-golfklubb.no hvis du ønsker et slikt Driving Play hefte!  Du vil motta en faktura på mail og så fort den er betalt vil vi sender Driving Play heftet i posten hjem til deg. Husk å skrive navn og gjerne medlemsnummer når du bestiller heftet.

Verdien hvis du skulle betalt vanlig greenfee uten hefte er over kr 6 000 så her er det penger å spare hvis du benytter alle baner og det er tjent inn bare ved å spille tre baner. Billetten er ikke personavhengig og du kan gi den bort i gave til familie eller venner hvis du ønsker.

Golfbanen på Tyrifjord er stengt for større turneringer nå og da, og da kan det være greit å ha heftet liggende samt at du kan bruke heftet som greenfee i åpne turneringer hos alle baner som er med (men ikke startavgift).

Billettene vil gjelde fra 1. mai til 15. oktober.