Kick-Off Holeværing Golf

Publisert: 3. mai 2017  av Adm.

Velkommen til informasjonskveld om barnegolf mandag 8. mai kl 1700

tygk.logo.clear background                      Holeværing Golf           holevaering logo

Kick-off

Velkommen til informasjonskveld om barnegolf

Til foreldre og barn

Holeværingen IL har dannet en egen golf / barnegruppe (ILH Golf) som samarbeider med Tyrifjord golfklubb. De siste års trening / lek med golf for barn har vist seg å være en suksess og det har vært stor interesse blant barna for å være med.

Hole har en av landets flotteste golfanlegg på Storøya. Det er plass til mange flere Holeværinger på denne banen. ILH Golf og Tyrifjord golfklubb fortsetter vårt samarbeid med å gjøre golf mer tilgjengelig for alle barn i kommunen.

Videre planlegger vi en “Golf Summer Camp” i samarbeid med Idrettsakademiet i Hole, á la fotballskolen, siste uke før skolestart (uke 32).

Alle er velkommen til en informasjonskveld for barn og voksne for å høre om planene for 2017. Vi håper på fint vær mandag 8. mai kl 17:00 og at mange finner veien ut til Storøya! Det vil også bli informert om mulighet for golf for eldre søsken eller foreldre som måtte ønske å prøve seg.

Første treningskveld er satt til mandag 15. mai kl 17:00 – 18:00. Alle aldre møter samtidig. Det vil i år bli lagt vekt på inndeling etter erfaring og de som har vært med tidligere vil i år få trening tilpasset sitt nivå.

Velkommen!

Hilsen
Tyrifjord Golfklubb og IL Holeværingen Golf.