17. mai toget

Publisert: 9. mai 2017  av Adm.

Tradisjonen tro arrangeres turneringen "17. mai toget" på Tyrifjord Golfkubb.

17. MAI TOGET

PÅMELDINGSFRIST – 15. mai, kl 23:59

Dette er en morsom åpen turnering og her kan alle delta medlemmer og gjester.

Tradisjonen tro arrangeres turneringen "17. mai toget" på Tyrifjord Golfkubb. Dette er en morsom turnering og her kan alle delta. Vi spiller 18 hull med shotgun start kl 1000, og vi håper at så mange som mulig har anledning til å delta i år. Ta med eget flagg!

Spilleformatet i år er stableford og vi har plass til 40 spillere med først-til-mølla prinsippet. Det vil bli premiering til 20% av startfeltet og i tillegg vil vi ha «closest to pin» på alle par 3 hullene.

Prisen for deltagelse er kr 350,- per spiller som inkluderer grillmat m/kaffe etter turneringen og i tillegg får du godt humør og forhåpentlig flott vær.

Meld deg på online i Golfbox eller i proshop tlf. 32 16 13 60.

PÅMELDINGSFRIST – 15. mai, kl 23:59