Barnegolf starter 15. mai kl 17.00

Publisert: 11. mai 2017  av Adm.

En trygg, morsom og sosial arena for barn til å prøve seg på golf. Ta med dine barn / barnebarn...

tygk.logo.clear background
                 VELKOMMEN TIL BARNEGOLF

Første treningskveld er

mandag 15. mai kl. 17:00 – 18:00.

Holeværingen IL har dannet en egen golf / barnegruppe (ILH Golf) som samarbeider med Tyrifjord golfklubb i alderen 6 tom 11.

Hole har en av landets flotteste golfanlegg. Det er plass til mange flere Holeværinger på denne banen. ILH Golf fortsetter vårt arbeid med å gjøre golf mer tilgjengelig for alle barn i kommunen.

En trygg, morsom og sosial arena til å prøve seg på golf.

De siste års trening / lek med golf for barn har vist seg å være en suksess og det har vært stor interesse blant barna for å være med.

Første treningskveld er man 15. mai kl. 17:00 – 18:00. Alle aldre møter samtidig og det vil i år bli lagt vekt på inndeling etter alder og erfaring slik at vi på den måten prøver å tilrettelegge treningen etter barnets nivå.

Pris pr. semester vår/høst er kr. 500,- pr. deltaker, ( - søskenmoderasjon a kr 200), som kan trekkes av fra deltakeravgiften.

Deltagelse forutsetter medlemskap i Holeværingen IL. Hvis du ikke er medlem sender klubben automatisk en egen faktura på kroner 200,- for medlemskapet.

Det vil i år være mulig å forhåndspåmelde seg ved å reservere seg plass, da det i år vil være begrensede plasser i forhold til antall trenere for å sikre ett godt treningsopplegg. Plassen kan også sikres ved. forhåndsbetaling. Ref. påmeldingsskjema som danner grunnlag for betaling via bankterminal i proshop på Tyrifjord Golfklubb.

PÅMELDING HER!

Det kan bestilles mat i kaféen før trening for hele familien dersom dette er ønskelig.

VI SPANDERER KAFFE smiley

Velkommen!