Tyrifjord ønsker deg en riktig god påske!

Publisert: 27. mars 2018  av Adm.

Snart står påskeferien for dør og mange av våre medlemer velger å dra til fjells, til utlandet eller unne seg noen rolige dager hjemme mens vi venter på golfsesongen.

Vi ønsker deg en riktig god påske, uansett hvor du befinner deg!

Golfbanen
     Det ligger fortsatt ca 50cm snø mange steder på banen!. Forrige uke freste vi greenene og teestedene og dresset vi med aktiv kull. Resultatet var som vi håpet på og de fleste er nå fri for snø og is.

Driving range
     Når snøen smelter åpner driving rangen med selvplukk frem til vi får vanningsanlegget igang. Det blir en bøtte med vann tilgjengelig til å vaske rangeballene hvis nødvendig.

Medlemsfordeler i 2018
      Det skal lønne seg å være fritt spill medlem  på Tyrifjord Golfklubb.  I løpet av vinteren har vi jobbet for å kunne tilby våre medlemmer enda mer valuta for pengene og som en del av å bygge merverdi for våre fritt spill medlemmer kan vi nå opplyse om flere medlemsfordeler.

FIRST CLASS GOLF - greenfee kr 300,-

Har du minimum et BASIS eller FAMILIE medlemskap på Tyrifjord (medl.nr. 13-1 til 13-1200) kan du benytte vårt FIRST CLASS GOLF (FCG) samarbeid med 5 av det ypperste baner norsk golf har å by på til meget gunstig greenfee priser.

Miklagard - Losby - Nøtterøy - Kongsvingers - Gamle Fredrikstad

KLIKK HER FOR MER INFORMASJON

TOP NORDIC GOLF - spill gratis i norden!

Tyrifjord er stolt av å være med i Top Nordic Golf, et unikt samarbeid mellom ledende nordiske golfklubber. Som medlemsklubb i Top Nordic Golf får PLUSS medlemmer mulighet til å spille GRATIS på de 15 andre baner i samarbeidet.

Norge: Stavanger - Bjaavann
Sverige: Bokskogens - Kalmar - Vasatorps - Forsgården - Österåker
Danmark: Silkeborg Ry - Esbjerg - Odense - Kokkedal - Skjoldenäsholm - Ledreborg Palace
Finland: Kullo Golf
Estland: Estonian Golf & Country Club

KLIKK HER FOR MER INFOMASJON

VENNEKLUBBER - spill gratis i norge og sverige!
     Tyrifjord samarbeider med 10 av det ypperste baner i både Norge og Sverige som gir mulighet for PLUSS medlemmer til å spille en runde GRATIS i sesongen.

Oustøen - Miklagard - Losby - Moss & Rygge - Gamle Fredrikstad - Hakadal - Drøbak - Sola - Trondheim - Mälarö

KLIKK HER FOR MER INFOMASJON

Enda mer verdi
med

PLUSS 2018
     I løpet av vinteren har vi jobbet for å kunne tilby våre medlemmer enda mer valuta for pengene. Resultatet er at vi kan tilby et begrenset antall PLUSS medlemskap i 2018 - både for enkeltmedlemmer og par.

For en tilleggsavgift kan vi nå tilby våre aktive medlemmer enda mer verdi med
BASIS PLUSS eller FAMILIE PLUSS medlemskap med opptil 30 fordeler.

PLUSS medlemmer får 10 gjester inkludert i prisen…OG…ytterligere gjester til sterkt reduserte priser…OG…en runde på Oustøen CC...OG...en runde på Miklagard Gk...OG...et Ubegrenset Rangekort…OG…utvidet booking av starttider…OG…medlemskap i Top Nordic Golf...OG...spesialpris på golfbil*…OG…PLUSS, PLUSS, PLUSS, PLUSS

JUNIORER - spill gratis på 7 baner!
     Juniorer (t.o.m. 18 år) spiller GRATIS på 7 venneklubber i hele sesongen.

Miklagard - Losby - Nøtterøy - Kongsvingers - Gamle Fredrikstad - Haga - Bærum