Bli med til Dubai i november!

Publisert: 9. juli 2018  av Adm.

Opplev Race to Dubai finalen og spille på den samme banen etter proffene og andre flotte golfbaner...

KUN 4 PLASSER IGJEN!
førstemann til mølla gjelder

Bli med til Race to Dubai finalen 16 - 23.11.2018
I november hvert år spiller de beste European Tour spillerne en finale i Dubai. Den spilles alltid på fantastiske Jumeirah Golf Clubs Earth Course. Nå har du sjansen til å oppleve turneringen “live” og spille på den samme banen kun dager etter proffene.
Det blir i tillegg spill på andre flotte baner og en prestisjefull landskamp mot svensker og dansker.
Denne turen til Dubai vil garantert gi deg sol, varme og mange fine opplevelser å minnes i lang tid.
Tyrifjord daglig leder / PGA Pro Derek Crawford vil være med som reiseleder og “guide” på turen

Inkludert i prisen
 • Flyreise Oslo – Dubai t/r med Emirates inkl. mat, drikke og 30 kg bagasje
 • 7 netter i dobbeltrom på Media Rotana Hotel
 • Stor frokostbuffet
 • Adgang til Race to Dubai turneringen lørdag og søndag
 • Transfer hotellet – turneringen t/r
 • 1 runde golf på Arabian Ranches m/golfbil
 • 1 runde golf på The Montgomerie Golf Club m/golfbil
 • 1 runde golf på Jumeirah Golf Club – Earth Course m/golfbil
 • Transfer hotellet – golfbanene t/r
 • Transfer Dubai flyplass – hotellet t/r
 • Landskamp mellom danske, svenske og norske gjester m/premier
 • Reiseleder PGA Pro Derek Crawford

Pris kr 19 445,- per person. Enkeltromstillegg kr 4 450,-

NB! Kun 9 plasser tilgjengelig på turen, førstemann til mølla gjelder.
For mer info kontakt Derek Crawford på e-post: derek@tyrifjord-golfklubb.no / tlf: 32 16 13 60
Påmelding til Golfbreaks v/Christian Berg på e-post: cberg@golfbreaks.com eller tlf. 928 08 800.

Informasjon om golfopplevelsen i Dubai

Banene er i toppklasse og været garantert varmt. Turneringen er en spesiell opplevelse da man kommer tett på de beste spillerne i verden og står første rekke. Flyreisen med Emirates er bare å nyte da de kåret til Flyreisen med Emirates er bare å nyte da de kåret til den beste økonomiklassen i verden de seneste årene.

Media Rotana Hotel
Media Rotana Hotel ligger ideelt med 30 km til flyplassen, kun 15 minutter til Jumeirah Golf Estates der turneringen spilles. Det er 10 -15 minutters transfer til de andre banene og 5 minutter med taxi til The Palm Jumeirah. Media Rotana er et et meget lekkert 5-stjerners hotel med mange restauranter å velge mellom. Hotellet har 460 store rom et deilig svømmebasseng og treningssenter.

Jumeirah Golf Club
Jumeirah Golf Club – Earth Course designet av Greg Norman er hjemsted for DP World Tour Championship, slutningen av finalen på European Tour. Normans design blev inspireret de store parkbaner i Europa og Nordamerika med rullende fairways, over 3.500 træer, mye vann og over 100 bunkers hvilket er en uforglemmelig oplevelse for alle.

The Address at Montgomerie Golf Club
The Address at Montgomerie Golf Club er helt i stil med designerens skotske opprinnelse. Den kan by på bølgende fairways i links-stil hvor det primært handler om at finne flate landingsområdet hvis du ønsker en god score. Signaturhullet er hull 13 som et par 3 hvor du vil oppleve verdens største green på over 5.380 m² - tilsvarende hele ni greener. Utslaget til denne øygreen spilles fra en 360 graders tee som betyr at hullet vil være forskjellig hver gang det spilles.

Arabian Ranches Golf Club
Arabian Ranches Golf Club var den første av sitt slag uten vannhindere eller bunkers. Denne 18-hullsbanen ligger i et naturlig ørkenterreng og har wastebunkers på begge sider av fairways på de fleste hull. Arabian Ranches vil utfordre alle golfere og er designet av den tidligere The Open vinner Ian Baker-Finch i samarbeide med Nicklaus Design og åpnet i 2004.

Jumeirah Golf Club – Fire Course som også er designet av Greg Norman. Kan man spille mot et tillegg på kr 1 380 for de som ønsker å spille mere golf. Alternativt på en annen bane mot tillegg.

Jumeirah Earth Course

The Address at Montgomerie