Seniorer

Seniorer i Tyrifjord Golfklubb

Publisert: 28. april 2017  av Administrasjon

Er du over 50 år og har lyst til å bli med i vårt hyggelige fellesskap?

Seniorgruppen i Tyrifjord Golfklubb tilbyr et godt og trivelig miljø for alle Tyrifjord Golfklubbs medlemmer.

Blant tilbudene er:
  • Ukentlige seniorturneringer gjennom hele sesongen
  • Klasser både for spillere med lavt og høyt handicap
  • Vennskapsmatcher mot andre klubber
Seniorgruppen har ingen egen medlemsliste da alle klubbens damer og herrer over 50 år er medlemmer av seniorgruppen.

Spilletider/klasser
Seniorgruppens turneringer går hver mandag formiddag, unntaksvis flyttes turneringene til andre dager. Se terminlisten.

Vi spiller i 3 klasser:

Klasse A: Handicap 0 - 17,9
Klasse B: Handicap 18 - 29,9
Klasse C: Handicap 30 - 54

Alle spiller på sitt EGA handicap.

Flightene settes opp med spillere med noenlunde samme handicap. Herrer og damer spiller sammen. Individuelle ønsker om tidlig eller sen start vil bli tatt hensyn til så langt det er mulig.  Ved behov for golfbil, må dette bestilles av den enkelte selv.

Påmelding
Påmelding i Golfbox senest torsdag kl. 23.59 (eller 4 dager før turneringsdag), eventuelt i proshop.  Turneringsleder kan også kontaktes.  Se terminlisten oppslått i klubbhuset og lagt ut på nettet.  Startlisten finnes på nettet ca. to dager før turnering. Om du har oppdatert din mailadresse i Golfbox, vil du også motta starttiden din på mail.

Startkontingent: kr. 70,- går uavkortet til premier, trening og sosialt samvær.

Velkommen!