Juniorer

Velkommen til Barnegolf...!

Holeværing Golf og Tyrifjord Golfklubb fortsetter vårt arbeid med å gjøre golf mer tilgjengelig for alle barn i kommunen.

Vi har en av landets flotteste golfanlegg og Holeværingen har dannet en egen golf (ILH Golf) for barn i alderen 6 tom 12. Vi ønsker å se flere Holeværinger på Storøya!

En trygg, morsom og sosial arena til å prøve seg på golf.

Begrenset plass - førstemann til mølla...!
De siste års trening / lek med golf for barn har vist seg å være en suksess og det har vært stor interesse blant barna i kommunen for å være med. Pga trener kapasitet krever vi påmelding på forhånd for å sikre plass.

På første kvelden møter alle aldre samtidig (barn og voksne) til et lite infomøte i klubbhuset på Tyrifjord Golfklubb før treningens oppstart. Det vil i år bli lagt vekt på inndeling etter alder og erfaring slik at vi kan tilrettelegge treningen etter barnets nivå.

Det vil også bli  mulighet for eldre søsken eller foreldre som måtte ønske å prøve seg.

Spis middag på golfklubben
     Det kan bestilles mat i kaféen før trening for hele familien dersom dette er ønskelig.

Pris - kr 500 (søskenmoderasjon kr 200)
Inkluderer driving range wallet (verdi kr 500)

Betales via bankterminal i proshop på Tyrifjord Golfklubb innen 2. kvelden.

Velkommen!

Hilsen
IL Holeværingen Golf / Tyrifjord Golfklubb.

Deltagelse forutsetter medlemskap i Holeværingen IL. Hvis du ikke er medlem sender ILH automatisk en egen faktura på kroner 200,- for medlemskapet.