Damer

Kickoff i Damegruppen 29.04.20 - AVLYST!

Publisert: 14. april 2020  av Adm.

Pga av corona situasjonen må vi dessverre avlyse dette arrangementet.

Pga av corona situasjonen må vi dessverre avlyse dette arrangementet. Vi hadde på møtet tenkt å informere om hvilke planer vi hadde for sesongen, samt få innføring i endringer i golfreglene. Per nå ser det også ut til at Woman’s Golf Day 2. juni også blir avlyst.
Men vi kan møtes på onsdagene kl 10 for de som kan på formiddagene og kl 17 for de som jobber, slik vi gjorde i fjor. Det er bare å booke seg i Golfbox. Når vi møtes opp til inntil fire i hver flight, må vi overholde de reglene som er satt opp av klubben.

Når klubbhuset får lov til å åpne, vil vi gi de som oppnår birdie i løpet av sesongen, mulighet til å samle informasjonen i en «birdie-krukke» som blir plassert i damegarderoben. Premier kommer i slutten av sesongen!

Vi håper at situasjonen forbedres, slik at det planlagte Høsttreff for Damer kan avholdes den 2. september, slik vi har tenkt. Så Hold av dagen!!!

Vi sees på banen på onsdagene!