Damer

Damegruppen 2020

Publisert: 11. mai 2020  av Adm.

Nyttig informasjon fra damegruppen...

Damegruppen ønsker å informere om hvordan vi tenker oss informasjonsflyten om hva som skjer i damegruppen ved bruk av sosiale medier.
Vi er kommet til en tid at bruk av sosiale medier er den mest effektive måten å spre informasjon på, all den tid det fortsatt er koronarestriksjoner.

Vi ser for oss å bruke Facebook  og Spond (app) til informasjon ut og innad i damegruppen.

Facebook brukes mye til nettverksbygging/kommunikasjon. Tjenesten tilbyr å opprette en profil, publisere innhold og å kommunisere med andre brukere.
Her har vi allerede opprettet gruppen: Damegruppen Tyrifjord Golfklubb – pr i dag med 52 medlemmer. Denne har vi til nå brukt til å legge ut informasjon og ikke minst deler flotte bilder av treninger og turneringer. Vi oppfordrer alle golfdamer å melde seg inn på denne gruppen.

Spond
Spond er en app dere laster ned på mobiltelefonen.
Denne vil vi bruke til å invitere til møter, treff, treninger, turnering osv.
Denne appen er  fantastisk til å få full oversikt over hvem som deltar og hvem som ikke svarer på innkallinger. Tilpasser seg våre arrangementer til våre behov.

Lett å bruke
Vi deler informasjon, filer, bilder, avstemninger, turneringsoppsett, opplevelser eller spørsmål vi har. Samtidig får oversikt over hvem som har sett hva. Kan sende private direktemeldinger eller starte gruppesamtaler. Denne hjelper oss med at vi ikke lenger må huske å sende eposter eller påminnelser og vi svarer lett og enkelt.

Sikkert mange som ikke har hørt om spond eller føler de kan den godt nok til bruken vi beskriver. Dette har vi full forståelse for og vi vil selvfølgelig stille med bistand på dette. Vårt planlagte kickoff skulle bl.a vise dette men som vi dessverre har måtte avlyse pga korona. Hvordan vi skal løse dette kommer vi tilbake til.

Last ned Spond her
Hvis du allerede har Spond på moblitelefon. Koden til gruppen er KNMGU.

Blir kanskje mye med både Facebook og Spond – men frem til vi har fått alle over på Spond og ser at denne fungerer opererer vi med begge kanalene

Oppfordrer dere alle til laste med spond og søker etter Tyrifjord GK Damegruppe – finner dere ikke gruppen gi beskjed til oss og  vi invitere dere til å bli medlem av gruppen.

Damegolf på onsdager
Vi minner om Damegolf på onsdager! Vi møter og spiller hver onsdag frem til og med siste onsdagen i august. Påmelding i Golfbox eller proshopen og bestill
en starttid i Golfbox for enten kl 10 eller 17.

Vi ses på banen​!

Damegruppen v/Kristin og Aina