Høst Treff - lørdag 29. september

Publisert: 20. august 2018  av Adm.

Påmeldingsfrist: mandag 24. september kl. 23:59.
Påmelding: Golfbox eller proshop tlf.32161360.
OBS! Vi har maks plass til 88 spillere på denne turneringen.

Årets siste turnering går lørdag den 29. september. Dette blir ikke bare en golfturnering men også et sosialt arrangement for medlemmer og gjester og vi håper at så mange som mulig har anledning til å delta i år. Etter turneringen samles vi til en skikkelig premieutdeling og en fantastisk avslutningsmiddag der vi i tillegg til premieutdeling for Høst Treff, skal hedre vinnerne av årets klubbturneringer.

Vi kan også røpe at det vil bli en del trekkepremier til de som er på premieutdelingen og det vil også bli Ryder Cup på storskjerm hele dagen.

Spilleformat er SHAMBLE, stableford i en samlet klasse for lag. Hvert lag skal sammensettes av 3 eller 4 deltagere med fullt spillehcp. Dette er en meget sosial og morsom spilleform og vi kan love en del spesialkonkurranser under turneringen.

SHAMBLE kombinerer elementer av en scramble og vanlig stableford slagspill. Som en scramble, alle lagmedlemmer slår sitt utslag, og det beste utslaget velges. FRA DET BESTE UTSLAGET, SPILLER ALLE PÅ LAGET PÅ SIN EGEN BALL PÅ SITT EGET SPILLEHCP. Den beste individuelle stableford score pr hull er tellende for lagscoren.

Man kan enten melde på et helt lag eller melde seg på som singel spiller. Da setter vi sammen lagene.

NB! Etter-anmeldinger er dessverre ikke mulig på grunn av forberedelser til turnering og lunsj.

Turneringen koster kr 450 som inkluderer grillmat som blir servert under turneringen og middag etterpå. Hvis du ønsker å ha en gjest med deg greenfee vil være kr 495.

Overnatting kan ordnes på Sundvolden Hotel til meget gunstige priser. Ta kontakt med oss hvis det er ønskelig. Vi tar forbehold om ledige plasser.

Maks antall deltakere er 88.