Julekampanje - FAMILIE medlemskap

Publisert: 3. desember 2018  av Adm.

Vårt FAMILIE - 2 for 1 juletilbud inkluderer 5 julegaver...

FAMILIE medlemskap

Juletilbud

kr 11.250,-

(kun 5 tilgjengelig)

veil. 22.500,-

Frem til 31. des har vi begrenset (kun 5 tilgengelig) tilbud på FAMILIE medlemskap på Tyrifjord som inkluderer 5 julegaver.

OBS! Med FAMILIE medlemskap er 3 barn / barnebarn til og med 18 år inkludert i prisen!

GOD JUL

Golf er en familieaktivitet på Tyrifjord!
     Familiegolf er et viktig satsningsområde for klubben og det speiles i det mest komplette familie tilbud i Norge. FAMILIE medlemskap på Tyrifjord er for par som spiller golf.

Vårt FAMILIE - 2 for 1 tilbud inkluderer 2 voksne medlemskap (dvs 2 innmeldingsavgifter og 2 årsavgifter) i det første året som medlemmer. Men frem til 31, des betaler dere KUN 1 innmeldingsvagift og 1 årsavgift. Med FAMILIE medlemskap er opptil 3 barn / barnebarn til og med 18 år inkludert i prisen! FAMILIE medlemskap gir fritt spill for familien hele sesongen og dette er hvor dere får mest valuta for pengene - spill så mange runder dere vil NÅR DERE VIL!

Årskontingenten for 2019 vil bli fakturert i februar neste år og vi har KUN 5 FAMILIE medlemskap tilgjengelig frem til 31. des.

KLIKK HER FOR MER INFORMASJON

Juletilbud gjelder kun hvis du ikke har vært medlem på Tyrifjord i de to siste årene.