Det lønner seg å være PLUSS medlem på Tyrifjord.

Publisert: 12. desember 2018  av Adm.

Klubben tilbyr 10 PLUSS medlemmer et GRATIS «Veien til Golf» kurs (verdi kr 1.950/1.250) som de kan gi bort som julegave.

Mangler du julegave(r) og er PLUSS medlem på Tyrifjord?

Det kan vi hjelpe deg med som en god ambassadør for Tyrifjord Golfklubb.  Vi tilbyr gratis «Veien til Golf» kurs (verdi kr 1.950/1.250) som du kan gi bort som gave.  Dette er et begrenset tilbud til de 10 første som svarer med navn på gavemottaker.

Veien til Golf @ Tyrifjord
Golf = sosialt, god mosjon, flott natur, og frisk luft!

Har du noen i familien, i vennekretsen eller kollegaer som du har lyst til å få med på golf? Da har du jo årets gave til dem!
     Vi har satt opp et kurs 4. og 5. mai 2019 for dette formålet.  De 10 første som svarer med navn på gavemottaker er garantert plass.  Vi sender deg gavekortet med navnet på mottaker så du kan legge det under treet.

Her er litt info til din mottaker:
     Veien til Golf (VtG) er et nybegynner kurs for alle som ønsker å komme i gang å spille golf. Selve kurset er i seg selv både sosialt og morsomt.  Undervisningen er praktisk rettet, og en stor del av kurset holdes ute på banen.  Dette gjør at man raskere kommer i gang med spill, og virkelig får se hva golf er.  Kurset går over 14 timer og har en verdi på kr 1.500,- for voksne og kr 1250,- for juniorer under 18).
Mer informasjon om «Veien til Golf» kurs finner du HER...

PLUSS medlemskap

GOD JUL OG HAPPY GOLFING!