Åpningsdugnad 23-24. April

Publisert: 8. april 2022  av Adm.

Overvintringen av banen ser bra ut og vi nærmer oss sesongsåpning, men først trenger vi din hjelp

Overvintringen av banen ser bra ut og vi nærmer oss sesongsåpning.

Per .idag er rangen, greener og teesteder på banen snø/isfrie og vi få vinterskader på greenene og tee.

Fokuset fremover nå er å unngå at greenene tørker ut og å tilrettelegge for best mulige vekstforhold hvor temperaturen er den viktigste faktoren. Det er fortsatt vanskelig å spå noe rundt baneåpning, men slik det ser ut nå, vil vi tippe at vi åpner rundt 1. Mai. Forhåpentligvis kan vi åpne rangen tidligere.

DUGNAD - vi kommer til å ha 3 dugnader etter påske, lørdag 23. april,  søndag 24. april og midtuke fra 25 april-.

Foto Ian Ross

MIDTUKE DUGNAD - tilbakemelding på deltakelse ønskes snarest.
Vi trenger assistanse på kort varsel med duker på alle greenene og vi skjønner at det kan være vanskelig å forplikte seg til noe som ikke har en fastsatt dato, men derfor trenger vi mange positive tilbakemelding slik at det er mulig å tromme sammen en gruppe når vi trenger det.

Hvis du har mulighet til å hjelpe oss, vennligst meld deg på så tar vi kontakt om/når det blir behov.

Hvis du kan bidra, kan du registrere deg her…

DUGNAD - lørdag 23. april og søndag 24. april kl.1000-1400
Som vanlig er det mye arbeid som skal utføres i klubbhuset, rundt klubbhuset, på treningsfeltet og på banen.
Av oppgaver som venter har vi følgende: Markering av banen, diverse maling, ryddesag, rake bunkrer, samle kvister, rydde søppel rundt parkeringsplass og veien opp til klubbhuset.

Har du egen ryddesag? Vi har masse små tre at fjerne rundt banen.

Hvis du kan bidra, kan du registrere deg her… var oppmerksam på att du velger en eller to dager :)

Alle dere som er med og hjelper til får tilgang at komme seg ut først ut på banen til sesongåpningen.

Dugnad kan ha forskjellig form - Vi trenger også hjelp på følgende områder, uavhengig av disse dugnadsdatoene - rørlegger, elektriker, snekker. Har du noe å tilby, vennligst ta kontakt med administrasjon
 -  post@tyrifjord-golfklubb.no

Vi ser frem til en spennende golf sesong!