Info til medlemmene

Publisert: 19. mars 2020  av Adm.

COVID-19 virus - nåværende situasjon.

Det er sikkert mange som er spent på hva som skjer med klubben og banen i disse tider. Det vi kan si er at klubben følger de instruksjoner og råd vi får fra myndighetene samt fra Norges Idrettsforbund og Norges Golfforbund og handler deretter.

Instruksjonene fra myndighetene og NIF/NGF vedrørende stans av all idrettslig virksomhet har varighet til og med 26.03.20, men her kan det komme endringer, så vi må bare avvente hva som skjer og blir besluttet.

Dugnad

Vi vil gjennomføre vårdugnaden med en gang vi får klarsignal på at det er tillatt. Som vanlig er det mye arbeid som skal utføres i klubbhuset, rundt klubbhuset, på treningsfeltet og på banen.

Banen/anlegget
Banen har overvintret bra så langt. Vi har gjødslet greenene allerede og har begynt å legge ut vekstdukene. Rutineoppgaver som klargjøring av maskinpark, oppstart av vanningsanlegg gjennomføres som planlagt, slik at banen kan åpnes for spill med en gang den er klar.

Vi anbefaler at du følger med på situasjonen i Golf-Norge her -