KoronaGolf frivillig

Publisert: 23. april 2020  av Adm.

Vi trenger hjelp til å fortsette å tilby trygg KoronaGolf til både medlemmer og gjester...

Vi i Tyrifjord Golfklubb har aldri sett en lignende sesongstart! Golfbox og parkeringsplassen er fylt, gresset vokser i april, dugnaderne er fulle av hjelpsomme og glade medlemmer, Tronds time-bok bookes opp, telefoner og e-post møter oss i en jevn strøm. Det er med stor ydmykhet vi mottar alle timer med hjelp fra dere.

Vår største utfordring akkurat nå er å holde dere, våre medlemmer og våre gjester og våre ansatte, trygge og friske og vi trenger din hjelp med det.

Du har sannsynligvis møtt våre parkeringsvakter som ønsker både medlemmer og gjester velkommen og informerer om Corona-golf reglerne. Vi trenger enda flere som kan hjelpe oss. Det er et par ledige vakter igjen å fylle denne helgen. Vi trenger også hjelp til 1. mai-helgen. Vi jobber for å åpne deler av klubbhuset til 1. Mai og da trenger vi hjelp ved parkeringsplassen men og ved innganger og utganger til klubbhuset.

Skilt med informasjon fungerer godt, når de leses 😊. Vi trenger din hjelp til å møte og informere og holde alle rundt oss trygge og friske.

Vær så snill og send Anna på 924 08 917 hvis du har lyst til å hjelpe oss. Skriv navn, tid og dato til når du er tilgjenglig.

Vi bruker Spond til å planlegge denne dugnaden. Hvis du allerede er Spond-bruker, er koden for Tyrifjord ServiceTeam SNTNF.

Igjen, tusen takk for all hjelpen så langt!