JuniorGolf - oppstart 24.08 kl.1700

Publisert: 20. august 2020  av Adm.

Bli med på klubbens juniortrening...

Velkommen til juniortrening på Tyrifjord Golfklubb!

På Tyrifjord ønsker vi å tilby medlemmer og ikke medlemmer i alderen 12 til 19 år, jenter som gutter, et aktivt golfmiljø på Storøya. Vi har en klar visjon for vår juniorsatsning, og det er:

· Golf skal være et naturlig valg for barn og ungdom i valg av idrett i vår region
· Golf er en idrett som passer barn og ungdom i alle aldre – enten man ønsker å satse aktivt eller har det som en hobby.

Viktig at foreldrene deltar!
Tyrifjord Golfklubb er et idrettslag, og driften av de forskjellige gruppene er basert på frivillig arbeid. Det er derfor svært viktig for gruppens funksjonalitet at vi har god hjelp fra foreldre. Alle som kan tenke seg å bidra kan melde sin interesse til proshopen.

Treningsgrupper og tider:

Breddegruppe:
    Mandager: 17:00 - 18:00

Pris:
kr 1.500 - inkludere driving range wallet (verdi kr 1.500)