Ã…rets bilde

Publisert: 14. juni 2020  av Adm.

Bli med i Tyrifjord fotokonkurranse og hjelpe oss finn dine beste bilder tatt på Storøya i 2020.

ÅRETS BILDE

Årets bilde konkurranse
Bli med i Tyrifjord fotokonkurranse. Vi starter med dette en ny tradisjon, og ønsker hvert år å kåre årets blinkskudd tatt på banen.

Dette gjør du for å være med i konkurransen:
- Finn dine beste bilder tatt på Storøya
- Last de opp på klubbens Facebook side @tyrifjordgolfklubb eller Instagram: #tyrifjordgolfklubb
- 1 november velger juryen ut de 3 beste bildene
- Disse bildene blir årets finalister og legges ut for avstemming på vår facebook side
- Alle kan stemme på sitt favorittbilde blant finalistene
- På 1. desember kåres årets bilde 2020.

Alle de 3 finalistene vinner fine premier fra proshopen. Vinnerens bilde vil også bli hengende i klubbhuset hele sesongen. Vi ber om at bilder som sendes inn har best mulig kvalitet og er høyoppløselige.

Lykke til!

​Tyrifjord forbeholder seg retten til å bruke bildene i markedsføring etc. for klubben fremover.