HøstTreff - søn 27. september, shotgun kl.1000

Publisert: 12. september 2020  av Adm.

Vi inviterer til den siste sosiale klubbturnering for sesongen. Dette blir ikke bare en golfturnering men også et sosialt arrangement for medlemmer og vi håper at så mange som mulig har anledning til å delta i år.

HøstTreff

søndag 27. september
shotgun start kl 10.00
Påmeldingsfrist 22.09.19 kl 2359

Årets siste sosiale turnering går søndag den 27. september. Dette blir ikke bare en golfturnering men også et sosialt arrangement for medlemmer og gjester og vi håper at så mange som mulig har anledning til å delta i år.

Etter turneringen samles vi til en skikkelig premieutdeling og en fantastisk middag der vi i tillegg til premieutdeling for Høst Treff, skal hedre vinnerne av årets klubbturneringer. Vi kan også røpe at det vil bli en del trekkepremier til de som er på premieutdelingen.

Vi har maks plass til 88 spillere på denne turneringen.

NB! Etter-anmeldinger er dessverre ikke mulig på grunn av forberedelser til turnering og middag.

Vi ses på banen!