Tyrifjord søker PGA Professional

Vi søker etter en PGA Professional til å være en del av den mest dynamiske team i norsk golf.

PGA Pro - Tyrifjord Golfklubb

Tyrifjord Golfklubb er har ord på seg for å være en av de vakreste golfbanene i Norge.  Banen er velkjent som en av best vedlikeholdte, varierte og utfordrende i regionen og har vært vertskap for mange nasjonale turneringer i tillegg til å være populær blant greenfee spillere.

Når vi nå forbereder 2018 sesongen, søker vi en PGA Pro med visjoner, verdier og gjennomføringsevne til å bli med på laget for å gjøre klubben til den beste golf opplevelsen i Oslo regionen.

Vi søker en kvalifisert PGA Pro som har visjoner og evnen til å bygge og drive det beste golfinstruksjons program i Oslo regionen innenfor vår eksisterende forretningsmodell.  Din rolle vil være å motivere og trene våre medlemmer og gjester til å bli bedre golfere samt bidra til vår kultur gjennom kontinuerlig forbedring av klubben.
Hvis du kan tilby dynamikk og entreprenørskap med bekreftet erfaring i golf instruksjon, eksepsjonelle ferdigheter i salg, markedsføring, forretningsutvikling og kunde behandling, ved siden av andre viktige egenskaper beskrevet i informasjons pakken for søkere, er vi ivrige etter å møte deg.

Stillingen gir en unik mulighet til å etablere ditt eget renomé og posisjon i golf bransjen idet du vil være primos motor for alle golfaktiviteter på klubben.

Top 10 egenskaper du bør ha:
1. Lagspiller  – du vil være en integrert del av vårt management team.
2. Salg – du må ha evnen til å selge deg selv og klubben.
3. Sosiale media, hvis du vet hvordan du kan oppnå 1.000 Facebook følgere er du over gjennomsnittet.
4. Web side og email markedsføring ferdigheter (det er ikke det samme som å vite hvordan du sender ut noe med e-post).
5. Kommunikasjons ferdigheter både på personlig plan og gjennom digitale media på norsk og engelsk
6. Kontinuerlig personlig utvikling og utdannelse.
7. Ledelse og leder egenskaper som gjør at du kan kjøre instruksjonsprogrammet effektivt.
8. Evnen til å se muligheter og gjøre business på dem.
9. Ferdigheter i Golfbox
10. Instruksjon, salg, kølle tilpasning, spill og mye mer!.

APPLICANT INFORMATION PACK for søkere, med jobb beskrivelse og ønskede kvalifikasjoner, finner man online HER i tillegg til informasjon om søknadsprosessen.

VIKTIGE DATOER
• Søknadsfrist 31. Januar 2018.
• Første runde med intervjuer vil finne sted i perioden 3-10 februar  2018.
• Kandidater på shortlisten vil bli bedt om å sende inn en kort presentasjon 13-15 februar 2018.

APPLICANT INFORMATION PACK - PDF