Nå starter sesongen for Klubbhuset i Hønefoss

Publisert: 20. september 2021  av Adm.

Klubbhuset i Hønefoss hvor vi har den nyeste softwaren til Foresight Sports - det beste systemet på markedet! Booking er åpen i Golfbox.

Velkommen til helårsgolf på Tyrifjord Golfklubb!

'Klubbhuset i Hønefoss' vil være et ubemannet klubbrom med to simulatorer som gjør det mulig for medlemmer å spille golf 365 dager i året. Simulatorene bruker den nyeste teknologien fra Foresight Sports for å gi den mest nøyaktige innendørs golfopplevelsen på markedet. På simulatoren kan man spille på mange verdenskjente baner, trene på driving range, få forskjellige svingdata osv.

Sentrumskvartalet har gode parkeringsmuligheter og kort vei til buss/gangvei/sykkelvei. Det er en egen inngang inn til lokalet fra parkeringshuset.

Det blir kanskje litt prøving og feiling til å få alt til å fungere optimalt i begynnelsen, men vi håper medlemmene har tålmodighet rundt dette. Det er uansett viktig at simulatoren blir brukt tilstrekkelig slik at det blir et positivt tilskudd for klubben både aktivitetsmessig og økonomisk.

OBS! Klubbhuset i Hønefoss er ubemmanet og er utstyrt med kameraovervåking.

- LES KORONAREGLENE -

Klubbhuset i Hønefoss (KiH)
Det er åpent for booking av spill på golfsimulator i KiH under "starttider" i Golfbox.

Sim 1 er kun for høyrehendt spillere.
Sim 2 kan både høyre og venstrehent spillere spille sammen.
For å få mest mulig ut av simulatoren anbefaler vi at du leser brukerveiledningen FØR du besøker KiH.

Booking vilkår og betingelser

Simulatorspill kan KUN bookes av medlemmer i Tyrifjord og klubbens samarbeidspartnere.
Du må
kontakte admin for din personlig adgangskode til døren før du booker tid i Golfbox.
Alle timer skal forhåndsbetales i Golfbox om ikke annet avtales.
Alle bestillinger må betales på forhånd og er ikke refunderbart.
Bestillinger kan endres inntil 48 timer før spill ved å kontakte administrasjonen -  post@tyrifjord-golfklubb.no eller tlf. 32161360.

Booking i Golfbox​
Vennligst les bruksanvisning nedenfor før du bestiller spilletid.

Under "velg fasilitet" velger du 'Simulator - Sim 1 (kun høyre)' eller 'Simulator - Sim 2 (ventre og høyre)'.
Hver booking står under kun ett navn.
Medlemmer kan kan ha med seg hvem man vil - medlemmer samt ikke medlemmer.
Det er ikke noe krav til Veien til Golf-kurs for å spille på simulator.

Medlemskategorier / bookingrettigheter / priser
MEDLEMSKAP BOOKING    PRISER
PLUSS*  14 dager  kr 300
BASIS 7 dager  kr 350
PAYP  5 dager kr 450

* PLUSS medlemmer har 2 timer gratis spill inkludert i medlemskapet. Gratis PLUSS bestillinger må bookes via administrasjonen og her gjelder «førstemann til mølla» prinsippet. Send ønskede tider og datoer til post@tyrifjprd-golfklubb.no eller tlf. 32161360.

Bli KiH-medlem

Som KiH-medlem betaler du Kr4500,- og spiller obegrenset* i perioden 1 okt 2021 - 1 april 2022. Obegrenset betyr at du kan booke maks 1 tim per døgn og at dine gjester betaler Kr100,- per time.

Åpningstider
Det er mulig å booke for spill mellom kl. 1000-2200 alle dager.
Adgangskontroll
Alle medlemmer med tilgang til KiH vil bli utstedt en unike bruker-ID som gjør det mulig å åpne døren til lokalet.

Med dette dørsystemet kan admin se hvem som låser seg inn / ut av lokalen og når. Det skal selvfølgelig være et samsvar mellom dette og bookingen av simulatoren. Er simulatoren ledig etter at din booking er ferdig, skal evt. mer spill selvfølgelig betales for. Dette kommer til å bli fulgt strengt opp.

Ta derfor kontakt med oss på post@tyrifjord-golfklubb.no eller tlf. 32161360 i god tid før du skal spille slik at vi får lagt deg inn i systemet.

PÅBUDT
INNESKO - Det er ikke tillat med golfsko i klubbhuset. Alle spillere må skifte til innesko ved inngangen.
INNSJEKKING - Registrere på leseren på utsiden av døren ved ankomst.
UTSJEKKING - Registrere på leseren på innsiden av døren ved avreise.

SELVJUSTIS
Vi ber alle våre medlemmer og gjester om å følge disse lokaleregler for bruk av 'Klubbhuset i Hønefoss' og vise hensyn.
    • Klubbhuset er ubemannet - ingen kommer til å rydde opp etter deg.
    • Den som booker står ansvarlig for lokalet fra ankomst til avreise.
    • Hvis Klubbhuset er ikke rent og ryddig når du ankommer - ta et bilde og send til 92408917 eller post@tyrifjord-golfklubb.no umiddelbart.
    • Det er ikke søppelbøtter i KiH. TA MED SØPPEL / TOMFLASKER HJEM!
    • Alle som skal spille MÅ ha med innesko.
    • Det er ikke lov å spille med egne golfballer med tusjmerker på.
    • Ved brudd på reglene vil den som booker bli utestengt.

Mer informasjon...
    • All booking går på tid, ikke antall spilte hull. Er man f.eks på hull 17 og bookingtiden er ute (ny gruppe venter) skal spillet avsluttes. Det er eget ansvar å beregne tid/booking ift hvor mye man skal spille.
    • Det er laget en bruksanvisning for bruk av simulatoren som ligger ved siden av simulatoren.
    • Det er toaletter på andre etasje ved kino.
Lokalet er generelt sett ubemannet, men administrasjonen vil være tilgjengelig for spørsmål. Ta kontakt med administrasjon - tlf 32161360.

Bedrifter / Grupper
Det er mulig å forhåndsbooke faste spilletider for bedrifter / grupper.
Kontakt administrasjone på post@tyrifjord-golfklubb.no eller tlf. 32161360 for å avtale en fast spilletid og betalingsmåte.

KLIKK HER FOR BRUKSANVISNING