Arbeidet rundt fairwaybunkeren på hull 7 går videre. Bunkeren er nå klar til å fylles med sand, dersom været tillater det, og området rundt bunkeren er fortsatt under etablering med både ferdiggress og nysådde partier.
Hele området rundt bunkeren på hull 7 er derfor merket som GUR, ground under repair. Det samme gjelder området venstre for green 6. Vi ber alle om å ta hensyn, følge merking på banen og ikke gå på nysådde eller nyetablerte områder. Når disse områdene vannes, går vanningen i korte intervaller på 6 minutter av gangen. Dette gjør vi for å gi frø og nytt gress best mulig etablering, uten at området blir for vått.
Takk for at dere hjelper oss å ta vare på banen! Husk, ta to!