Bane

Vinterbanen er klar! Velkommen til Klubbhuset i Hønefoss

Publisert: 28. oktober 2021  av Anna Crawford

Klubbhuset i Hønefoss er et ubemannet klubbrom med to simulatorer som gjør det mulig for deg som medlem å spille golf 365 dager i året. Simulatorene bruker den nyeste teknologien fra Foresight Sports for å gi den mest nøyaktige innendørs golfopplevelsen på markedet.

Sesongen på gress er på hell men vår nye vinterbane er klar for bruk -  vi vil i denne mailen hilse varmt og hjertelig velkommen til "Klubbhuset i Hønefoss".

"Klubbhuset i Hønefoss", KiH, er et ubemannet klubbrom på Sentrumkvartalet med to simulatorer som gjør det mulig for deg som medlem å spille golf 365 dager i året.

Sentrumskvartalet har gode parkeringsmuligheter og kort vei til både buss, gangvei og sykkelvei.

Simulatorene bruker den nyeste teknologien fra Foresight Sports for å gi den mest nøyaktige innendørs golfopplevelsen på markedet. På simulatoren kan man spille på mange verdenskjente baner, trene på driving range, få forskjellige svingdata osv.

Det kommer at bli litt prøving og feiling til å få alt til å fungere optimalt i begynnelsen, men vi håper du har tålmodighet rundt dette. Klubbhuset i Hønefoss er ubemmanet og er utstyrt med kameraovervåking.

BOOK I GOLFBOX

Det er åpent for booking av spill på golfsimulator i KiH under "starttider" i Golfbox.

Sim 1 er kun for høyrehendt spillere. Sim 2 kan både høyre og venstrehent spillere spille sammen.

For å få mest mulig ut av simulatoren anbefaler vi at du leser brukerveiledning før du besøker KiH.

Hver booking står under kun ett navn, på deg som booker. Du som medlem kan ha med deg hvem du vil, medlemmer eller ikke medlemmer og max 3 gjester per booking. Det er ikke noe krav til Veien til Golf-kurs for å spille på simulator.

Alle de du tar med deg MÅ skrive seg i Gjesteboken i entreen og betale med vipps, hvis du har fritt spill (les om KiH medlemskap neden).

Du må i god tid kontakte oss i admin for en personlig adgangs app før du booker tid i Golfbox.

ÅPNINGSTIDER
Det er mulig å booke for spill mellom kl. 08:00 - 22:00 på hverdager og 0900 - 22:00 på helg.

Larmet går automatiskt på kl 23:05 og då må du vara ute ur lokalet.

Larmet går også automatiskt på når det har varit stille i rommet i mer enn 20 sek - så beveg deg (smil).

ADGANGSKONTROLL

Alle medlemmer som bokker tid vil bli utstedt en unike bruker-ID genom en app som heter Paxton10, den åpner du alltid dørren med, både vid adgang og når du skal gå ut.

Vi i admin kan i alle tider se hvem som låser seg inn / ut av lokalen og når. Det skal selvfølgelig være et samsvar mellom dette, bookingen av simulatoren og de gjester du skriver in i gjestboken.

Er simulatoren ledig etter at din booking er ferdig, og du vil spille mer skal de selvfølgelig betales for. Dette kommer til å bli fulgt strengt opp.

Ta kontakt med oss på post@tyrifjord-golfklubb.no eller tlf. 32161360 i god tid (minst 3 timer og under kontorstid) før du skal spille slik at vi får registert deg og gett adgangs appen.

Medlemskategorier, bookingrettigheter og priser

MEDLEMSKAP     BOOKING   PRISER

PLUSS*                 14 dager      kr 300

BASIS                    7 dager        kr 350

PAYP                     5 dager        kr 450

Alle timer skal forhåndsbetales i Golfbox og er ikke refunderbart.

Bestillinger kan endres inntil 48 timer før spill ved å kontakte administrasjonen -  post@tyrifjord-golfklubb.no eller tlf. 32161360, tast 1.

* PLUSS medlemmer har 2 timer gratis spill inkludert i medlemskapet, bruk Golfmore biletterne du har fått.

BLI KiH-MEDLEM

Som KiH-medlem betaler du Kr4000,- og spiller obegrenset* i hele 2022 og hvis du kjøper KiH medlemskapet for den 31 okt så byr vi på fritt spill i november og desember 2021!

Vi slipper 20 st KiH medlemskap i 2022. Vil du ha et? Klikk på linken neden.

Er du PLUSS Familie medlem så kan person nummer 2 kjøpe obegrenset KiH medlemskap för Kr2000,-

*Obegrenset betyr at du kan booke opp til 3 tim per uke og at dine gjester betaler Kr100,- per time.

PÅBUDT

INNESKO - Det er ikke tillat med golfsko i klubbhuset. Alle spillere må skifte til innesko ved inngangen. Vi har lagt en gul og svart tejp i gulvet - bak den går ikke utesko.

INNSJEKKING - Registrere på leseren på utsiden av døren ved ankomst. Dine gjeser må skrive i gjesteboken.

UTSJEKKING - Registrere på leseren på innsiden av døren ved avreise.Ikke dytt i dørra. Forsikkre deg om at dørren er låst når du drar.

SELVJUSTIS

Vi ber deg og dine gjester om å følge våre lokale regler for bruk av 'Klubbhuset i Hønefoss' og vise hensyn.

• Klubbhuset er ubemannet - ingen kommer til å rydde opp etter deg.

• Den som booker står ansvarlig for lokalet fra ankomst til avreise.

• Hvis Klubbhuset er ikke rent og ryddig når du ankommer - ta et bilde og send til       92408917 eller post@tyrifjord-golfklubb.no umiddelbart.

• Søppelbøtter i KiH er til før at slenge papir du tørket av overflater med men du må ta med deg søppel och tomflasker hjem.

• Alle som skal spille MÅ ha med innesko.

• Det er ikke lov å spille med egne golfballer med tusjmerker på.

• Ved brudd på reglene vil den som booker bli utestengt.

Du som leier er ytterst ansvarig før både sikkerhet og renhold.

TIL SIST..

All booking går på tid, ikke antall spilte hull. Er man f.eks på hull 17 og bookingtiden er ute (ny gruppe venter) skal spillet avsluttes. Det er eget ansvar å beregne tid/booking ift hvor mye man skal spille.

Det er toaletter på andre etasje ved kino.

Lokalet er ubemannet, men administrasjonen vil være tilgjengelig for spørsmål. Ta kontakt med oss god i forvei av spill og i kontorstider.

Happy Golfing

Anna og Tonje