Midtuke dugnad - vekstduk på greenene

Publisert: 17. mars 2022  av Adm.

Er du tilgjengelig i midtuka og kan hjelpe greenkeeper staben med vekstdukene på greenene?

HJELP TIL Å FYLLE SAND SEKKER OG LEGGE UT GREENDUK

Når snøen forsvinner trenger vår head greenkeeper, Ian Ross, assistanse på kort varsel for å fylle sand sekker, legge duker på alle greenene og senere ta dem av igjen.

Er du tilgjengelig i midtuka (21.-25. mars) og kan hjelpe til på dagtid?

Vi skjønner at det kan være vanskelig å kommittere seg til noe som ikke har en fastsatt dato, men nettopp derfor trenger vi mange positive tilbakemeldinger slik at det er mulig å tromme sammen en gruppe når vi trenger det.

Hvis du har mulighet til å hjelpe oss, vennligst meld deg på så tar vi kontakt når det er dags.

Tilbakemelding på deltakelse ønskes snarest.

Dugnad kan ha forskjellig form
     Vi trenger også hjelp på følgende områder, uavhengig av disse dugnadsdatoene. Trykkeri tjenester, web/grafisk tjenester, rørlegger, elektriker, snekker. Har du noe å tilby, vennligst ta kontakt med administrasjon -
  post@tyrifjord-golfklubb.no

Vi ser frem til et flott golf sesong