Medlemmer

Medlemsmøte - 03.02.21

Publisert: 4. februar 2021  av Adm.

Persentasjonene fra medlemsmøtet på 03.02.21 er tilgjengelig i medlemsregisterets dokumentarkiv.

70 medlemmer deltok på klubbens første digitale medlemsmøte og styret takker for alle spørsmålene / kommentarene de fikk via chatfunksjonen. Hvis du har spørsmål knyttet til presentasjonene, vennligst ta kontakt med administrasjon - tlf.32161360 eller e-post post@tyrifjord-golfklubb.no.

Husk årsmøte – kl.1830 på 17.02.21
Stømmehotellets plattform ‘Hopin’ fungerte bra og den vil bli brukt igjen på årsmøtet. NB! Hvis du delte en pc på møtet, vær oppmerksom på at du må ha din egen enhet / pålogging for å stemme på årsmøtet.

For å få tilgang til medlemssidene må du være registrert. Gå inn på medlemssider (www.tyrifjord-golfklubb.no).

Logg inn eller opprett en brukerkonto - dvs legg inn personalia; navn, adresse og epost. Passord velger du selv.
Trenger du hjelp?

epost: post@tyrifjord-golfklubb.no