'NO HASSLE' TURNERING PÅ TYRIFJORD...

'NO HASSLE' ADMINISTRASJON
Hvis du har organisert en golfturnering før så du er klar over volumet av telefon, e-post og SMS meldinger med både påmeldinger og avmeldinger. Vi kan hjelpe deg å organisere din egen turnering og samtidig unngå det administrativt 'hassle' med vår online 'NO HASSLE TURNERING'.

'NO HASSLE' ONLINE PÅMELDING
Du får din egen unike URL til turneringen hvor gjestene kan melde seg på. På denne måten vil du ha oppdatert informasjon om hvem som har og hvem ikke har registrert seg til enhver tid.
Dine gjester kan registrere seg / trekke seg inntil påmeldingsfristen. Alt du trenger å gjøre er å inkludere din unike URL til turneringen i invitasjonen din!

'NO HASSLE' RANGE
Vi inkluderer gratis rangeballer til oppvarming før spill.

'NO HASSLE' SCOREKORT OG LIVESCORING
Livescoring gjør det mulig for spillerne i turneringen, via smarttelefon, å taste score under runden ute på banen. Dessuten kan man også, via sin smarttelefon, følge med på live leaderboard under runden.
Spiller-scoreinntasting vil lette din arbeid etter runden, siden alle scorer allerede er tastet inn, noe som vil redusere tiden som kreves for det endelige resultat og premieutdeling.

'NO HASSLE' RESULTAT OG PREMIEUTDELING
Resultatet er tilgjengelig med en gang siste scorekort er levert.

'NO HASSLE' SERVERING
Serveringsalternativene nedenfor er et enkelt utvalg av hva vi kan tilby. Vår restaurant tilbyr et bredt utvalg av god mat til rimelige priser og du kan også sette sammen ditt eget valg fra vår meny etter avtale med kjøkkenet.
Mattilsynet - Det er ikke tillatt å ta med mat / drikke til golfklubben. Hvis du har en mat / drikke sponsor, må dette godkjennes på forhånd.