PAY AS YOU PLAY (PAYP) medlemskap på Tyrifjord er et introduksjonstilbud til klubben for nye medlemmer. Vi tilbyr 3 alternativer - START, PAYP 2, eller PAYP 5 - og du kan velge hvor mange runder du ønsker å inkludere i ditt medlemskap.

PAYP START
     Vårt START medlemskap gir deg en Golfbox ID, EGA handicap og 5 dagers forhåndsbooking av starttider. Du betaler en lav årsavgift og medlemgjest greenfee når du ønsker å spille på banen.

PAYP 2
     Liker du å spille på en rekke andre golfbaner i løpet av sesongen eller spiller du ikke så ofte? Da anbefaler vi PAYP 2 medlemskap. PAYP 2 gir deg en Golfbox ID, EGA handicap, 5 dagers forhåndsbooking av starttider og 2 runder golf for personlig bruk inkludert i prisen. Hvis du ønsker å spille flere runder, spiller du til medlemsgjest greenfee.

PAYP 5
     Er du fornøyd med en runde en gang eller to ganger i måneden? Da anbefaler vi PAYP 5 medlemskap. PAYP 5 gir deg en Golfbox ID, EGA handicap, 5 dagers forhåndsbooking av starttider og 5 runder golf for personlig bruk inkludert i prisen.  Hvis du ønsker å spille flere runder, spiller du til medlemsgjest greenfee.

PAYP MEDLEMSKAP

START

INNHOLD
 - Ubegrenset golf
 - Antall runder inkludert i medlemskap
 - Starttid booking 5 dager 5 dager 5 dager
 - NGF avgift
 - EGA handicap
 - Golfbox ID
 - Norsk Golf (1stk/husstand)
 - First Class Golf
 - Top Nordic Golf
 - Venneklubb greenfee
 - Barn / barnebarn tom. 18 år
 - Rangekort
 - Golfbil - ubegrenset leie
 - Lockerleie

RANGEKORT
 - Sesongkort (veil. kr 2 500)

GJESTER
 - Gjestebilletter, spill med medlem
 - Gjestepris, spill med medlem

695 / 795

PAY AS YOU GO medlemskap er et introduksjonstilbud til klubben for nye medlemmer og gjelder kun hvis du ikke har vært medlem på Tyrifjord i de to siste årene.