Publisert: 5. juni 2026 av Anna Crawford
Damekomiteen inviterer til årets Vårtreff for damene i klubben tirsdag 16. juni kl. 17.00. Dette blir en sosial og hyggelig runde golf med spilleformen Bestball, der man spiller to og to på lag.
Oppmøte i god tid før start. Vi starter kl. 17.00.
Etter runden samles vi som vanlig til enkel premieutdeling og hyggelig sosialt samvær i klubbhuset.
Dersom du ønsker mat etter runden, må dette meldes inn på forhånd slik at vi kan avtale med restauranten.
Påmelding til mat sendes på e-post til: aina.gundersby@kartverket.no
Hold av datoen, dette blir en koselig kveld, og Damekomiteen håper å se mange av dere damer der!