Kickoff med regelkveld

Publisert: 18. mars 2019  av Adm.

Vi har startet nedtellingen til årets golfsesong...

Nedtellingen til årets golfsesong har startet og vi krysser vi fingrene for en varm og god april slik at snømengdene snart blir historie.

Klubbkveld - 24. april fra kl. 1700
Vi inviterer medlemmer til en info/regel kveld på Storøya onsdag 24. april fra kl. 17:00. Påmeldingsfrist er tirsdag, 23. april. Se nedenfor for mer informasjon og påmelding.

Anna vil ha proshopen åpent fra 17:00 med salg på mange varer og Archie byr på smaksprøver og hva medlemmene kan vente seg i restauranten gjennom sesongen.

Fra kl. 18:00 vil vi informere om klubbens sportslige og sosiale aktiviteter i 2019. I tillegg blir det informasjon om vårdugnaden og arbeid som foregår på banen.

Vi avslutter kvelden med regelkurs. ​Golfspillet er i endring og de nye reglene som trådde i kraft 1.1.2019 skal bidra til å forenkle spillet. Forbundsdommer, Ole Magnus Strande, vil ta oss gjennom de nye regelendringene og hvordan de påvirke de lokale reglene på Tyrifjord. Trykk her for å lese igjennom de nye golfreglene.

17:00   Salg i Proshop – 50% rabatt på mange varer – kom og gjør et kupp!
17:00   Div. konkurranser på driving range.
18:00   Informasjon om sportslige og sosiale aktiviteter i 2019.
1830    Regelkveld med NGF dommer, Ole Magnus Strande.

Påmeldingsfrist er tirsdag, 23. april.

Vel møtt!