Vinterbanen åpner med nye regler!

Publisert: 7. november 2019  av Adm.

Vinterbanen er nå åpen. Vennligst les de nye regler for bruk av vinterbanen...

Mens vi venter på vekst på greenene, tilbyr vi en vinterbane (med visse regler) som et alternativ til innendørs golf eller ikke golf i det hele tatt. Golfbox er allerede åpen for booking.

Vinterbanen består av vintergreener (provosoriske greener plassert på fairwayene) og vinterteesteder.

REGLER FOR BRUK AV VINTERBANEN
- BASIS / FAMILIE medlemmer spiller fritt.
- Booking av starttider i Golfbox.
- Det er forbudt å trene på banen - dvs. spillere kan KUN ha en ball i spill til enhver tid.
- Spill fra tee markørene.
- De ordinære greenene / teestedene må ikke under noen omstendighet berøres/trakkes på.
- Når klubbhuset er stengt alle spillere må registrere/betale FØR SPILL i Golfbox terminalen på siden av klubbhuset mot driving range. Gjelder ALLE spillere – medlemmer og greenfee gjester.

GREENFEE - betal i Golfbox terminalen
- 18 hull - kr 300,-
-   9 hull - kr 200,-
Ingen ytterligere rabatter.

GOLFBANEN
Vi vil overså alle greenene og de vil åpne når vi har tilstrekkelig vekst til å håndtere trafikken. Værmessig lover prognosene fremover godt så vi krysser fingrene for at banen er klar så snart som mulig! Sjekk banestatus på www.tygk.no og følg oss på
Facebook for oppdatert informasjon.

NB! Klubbhuset er stengt fra 15-22 april men toalettene og lockerrom er tilgjenglig via lockerromdøren.