Ny rekord på deltagelse på Womens Golf Day på Tyrifjord

Publisert: 5. juni 2019  av Adm.

På tirsdag 4. juni deltok hele 40 damer på Womens Golf Day og fikk informasjon om aktiviteter for klubbens dame medlemmer. Samtidig blåste vi liv i damegruppen med følgende opplegg for 2019.

Damedag – onsdager kl 1000 eller kl 1700

I går var det Woman Golf Day på Tyrifjord og det deltok 40 stk, som er rekord.

Vi blåste samtidig liv i Damegruppen igjen og er blitt enig om å møtes på onsdager kl 10 eller kl 17 til en kopp kaffe før vi går en runde. Man kan gå kun noen få hull, 9 hull eller 18 hull etter eget valg.

Man booker tid i Golfbox litt etter 10 eller 17 og når folk er kommet, setter vi sammen grupper etter forskjellige ønsker om hvor mye man vil gå.  I går var det mange forskjellige nivåer, alt fra helt nybegynnere til de mer erfarne.

Vi planlegger også en samling til høsten og kommer tilbake med dato/informasjon på senere tidspunkt.

Vi håper å se deg på Storøya neste onsdag til det tidspunkt som passer deg best. Damedag er en fin anledning til å øve golf med andre damer.

Wenche, Kristin og Aina