Vi søker ny driver av golfkaféen.

Publisert: 24. juni 2019  av Adm.

Pga sykdom søker vi en ny driver av golfkaféen som kan starte opp så fort som mulig.

Vi søker en profesjonell aktør som kan utvikle og drive som selvstendig næringsdrivende, kaféen i vakre omgivelser på Storøya i Tyrifjorden.

Sesongen varer normalt fra slutten av april til siste del av oktober. I løpet av sesongen spilles det ca. 14.000 runder på Storøya, og golfkaféen er et viktig servicetilbud for medlemmer og gjester. Her ligger også et utviklings potensiale i forhold til befolkning/bedrifter i omegnen.

Uteservering i sommermånedene

Vi har flere klubbarrangementer i løpet av sesongen. Antall deltakere varierer fra 15–100 personer, og bevertningen er en viktig del av disse arrangementene. Det er ønskelig at driveren har erfaring med servering av større selskaper. Driver kan også disponere lokalene for lukkede selskaper i og utenom sesongen. Golfkaféen har ca. 40 plasser innendørs og det er uteplasser til ca. 100 personer.

I vurderingen vil vi bl.a. legge vekt på:
 - konseptet som del av klubbens totale service tilbud
 - kvalitet på mat og servering
 - publikumsvennlighet
 - organisering og gjennomføring av servering i forbindelse med arrangement for bedrifter og medlemmer

Åpningstidene for golfkaféen avtales i felleskap mellom driver og klubben.

Eventuelle spørsmål om drift av golfkaféen kan rettes til Bente Skarsgård på:
E-post: post@tyrifjord-golfklubb.no

Søknadsfrist: 8. juli