First Class Golf turneringer

Publisert: 25. juni 2019  av Adm.

Petter Bratvold og Jon Ola Skrutvold fra Tyrifjord med 2. og 4. plassering i de to første turneringer.

Gml Fredrikstad med to seire i First Class Golf turneringen
Lørdag 22.juni gikk andre First Class Golf turnering av stabelen på Losby GK. Sten Erik Bakkerud og Ketil Holter Olsen fra Gml. Fredrikstad GK gikk seirende ut med netto 62 (-10). Gml. Fredrikstad vant også første FCG-turnering og har nå to lag med til finalespill på Royal Portrush i september. Vi gratulerer med seieren!

To Losby-lag kjempet om andre – og tredje plassen. Helge Mikalsen og Cecilie Smith kapret andreplassen, og tok med seg hver sin wedge og to ekstra trekningsbilletter som premie. Espen Vig og Gunnar Glomlien på tredje kunne ta med seg hvert sitt dusin med Titleist-baller, samt én ekstra trekningsbillett. Vi gratulerer lagene med pallplass!

To turneringer gjenstår – fremdeles muligheter for finalespill på Royal Portrush
FCGs tredje turnering avvikles på Tyrifjord GK lørdag 17.august – nye muligheter for topplassering, viktige OoM-poeng og /eller trekningsbilletter.

Det avvikles fire FCG-turneringer – fjerde og siste holdes på Kongsvinger lørdag 7.september hvor det skal trekkes et sjette lag til finalen. Det er i den forbindelse laget ditt kan bruke verdifulle trekningsbilletter.

Klikk
HER for mer informasjon og påmelding til First Class Golf turnering på Tyrifjord.

First Class Golf - Order of Merit
Gjennom deltakelse i alle fire turneringene øker også muligheten til Portrush-tur ved at Order of Merit-vinneren får delta i finalen.Tyrifjord medlemmer gjør det bra i  med en 2. og 4. plass i de to første turneringer.