First Class Golf - golfskole 13-20 mars 2020

Publisert: 25. juli 2019  av Adm.

First Class Golf inviterer til golfskole med hyggelig samvær, deilig mat og drikke, golfspill på flotte baner og trening med PGA-proer.

GOLFSKOLE
LA FINCA GOLF & SPA RESORT
ALICANTE
13-20.MARS 2020

Golfbanene
La Finca - En av de bedre banene på Costa Blanca.  18+1 hull, driving range og nærspillsområdet. Klubbhus og restaurant.
Las Ramblas - En spektakulær og annerledes bane med raviner og store høydeforskjeller. Krever presisjon og oppfinnsomhet.
Villamartin - Parkbane som akkurat har blitt oppgradert for mange millioner. Har arrangert flere store turneringer.
Las Colinas - Costa Blancas beste golfbane. 18 hull mesterskapsbane designet av Cabell Robinsson. Årlig arrangør av Europatourens Q-School.

Hotellet
Hotellet ligger på banen i et naturskjønt område.  120 moderne og velutstyrte rom med utsikt til golfbanen eller svømmebassenget. Balkong, air condition, safe, satellitt TV, hårtørrer, minibar og telefon WiFi. SPA, gym, tennis og padel. Restaurant, bar og lounge club.

Inkludert i prisen
Fly t/r Oslo – Alicante inkl. flyskatt, vanlig bagasje og golfbag
Transport t/r Alicante Airport – La Finca Resort og til og fra banene
7 netter i standard dobbeltrom inkl. frokost
All Inclusive, middag med drikke (øl, vin, mineralvann) hver dag på hotellet.
3 green fee La Finca, 1 green fee på Las Ramblas, Villamartin og Las Colinas (tralle inkludert)
5 dager trening á 2 timer inkl. ubegrenset rangeballer
1 time “Water Circuit” i SPA per dag
4-5 proer fra FCG klubbene som reiseledere

Flytider m/SAS
13/3        Fredag    Oslo – Alicante      07.00 – 10.50
20/3        Fredag    Alicante – Oslo      12.00 – 15.45
La Finca ligger i Algorfa, ca 35 min kjøring fra Alicante flyplass.

Pris per person:   Kr 15 200,- i dobbeltrom

Ved valg av dobbeltrom må deltageren selv finne partner. Påmelding alene vil bli satt i enkeltrom.

Tillegg:
 - Enkeltrom Kr 2.800,- per person
 - Golfbiler Kr 400 pr runde (200 pr person)

Depositum (ikke refunderbar) kr. 5 000 faktureres ved bestilling og sluttfaktura betales senest én måned før avreise. Ved betaling med kredittkort belastes kortselskapets gebyr.

Vi tar forbehold om pris, valutakurs- og avgiftsendringer. Pris er basert på 45 deltagere.

Påmeldingsfrist
1. oktober 2019