First Class Golf - Tyrifjord

Publisert: 18. august 2019  av Adm.

Gml Fredrikstad med seier i First Class Golf - Tyrifjord turneringen.

Ketil Espen Rekve Litlebø og Tom Pagel

Lørdag 17. aug gikk tredje First Class Golf turnering av stabelen på på en regnfull dag på Tyrifjord GK. Tom Pagel og Ketil Espen Rekve Litlebø fra Gml. Fredrikstad GK gikk seirende ut med netto 63 (-9). Gml. Fredrikstad har nå tre lag med til finalespill på Royal Portrush i september. Vi gratulerer med seieren!

Tyrifjord medlemmer Morten Dalen og Marius Ulseth kapret plass i turneringen og tok med seg hver sitt dusin med Srixon Z-Star baller og to ekstra trekningsbilletter som premie. Vi gratulerer laget med pallplass!

RESULTATER

En turnering gjenstår – fremdeles muligheter for finalespill på Royal Portrush

FCGs siste turnering avvikles på Konsvingers GK lørdag 7. sept – nye muligheter for topplassering, viktige OoM-poeng og /eller trekningsbilletter.

Det avvikles fire FCG-turneringer – fjerde og siste holdes på Kongsvinger lørdag 7.september hvor det skal trekkes et sjette lag til finalen. Det er i den forbindelse laget ditt kan bruke verdifulle trekningsbilletter.

Klikk
HER for mer informasjon og påmelding til First Class Golf turnering på Kongsvingers GK.