2021 vervekampanje

Publisert: 25. november 2020  av Adm.

Verv et nytt BASIS medlem til klubben innen 31.12.20 og få 20% på 2021 årsavgiften.

20%21

VERVEKAMPANJE

Har du noen i familien / en kollega / en venn som har spilt / ikke spilt golf før som du kan tenke deg å verve til klubben?

Vi trenger din hjelp til å rekruttere nye medlemmer til klubben.
Klubben har behov for påfyll av nye medlemmer og hvem er bedre ambassadører for klubben enn våre egne medlemmer? Vi har ingen bindingstid på medlemskap, dvs. man kan melde seg inn og ut samme år, og med denne fleksibiliteten er det naturlig at fokus også rettes på løpende medlemsrekruttering.

KAN DU BIDRA? DU FÅR...
Verv et nytt BASIS medlem til klubben innen 31. desember 2020 og få 20% rabatt på 2021 årsavgiften. Din venn vil også få 20% rabatt på 2021 årsavgiften pluss 3 julegaver!

Nå er også tiden inne for å skryte av DIN KLUBB og fortelle dine venner og dine kjente hva du allerede vet – det å være medlem på Tyrifjord er en opplevelse!

DE SOM VERVES FÅR 3 JULEGAVER (verdi kr 6.070,-)

1. INNMELDINGSAVGIFT (verdi kr 5.000,-)
                                                   2. RANGEKORT20 (verdi kr 800,-)
                                                   3. 1 dz TYRIFJORD LOGOBALLER (verdi kr 270.-)

KLIKK FOR MER INFORMASJON

Slik fungerer det.
• Dette gjelder nye medlemmer i kategoriene 2021 BASIS eller FAMILIE.
• Den som verves får BASIS medlemskap med alle rettigheter.
• Kampanjen gjelder frem til 31. desember 2020.
• Ditt navn må være i kommentarfeltet på innmeldingskjema fo all verving - https://tyrifjord-golfklubb.no/skjema/medlemmer/3/innmeldingskjema
• Medlemskap for den blir vervet er gyldig fra 1/1-2021.
• Medlemmet som verves kan ikke ha vært medlem i de to siste årene.

Trenger du mer informasjon?

epost: post@tyrifjord-golfklubb.no

tlf.