Sakspapirer til årsmøte er lagt i dokumentarkivet.

Publisert: 9. februar 2021  av Adm.

Årsmøtet avholdes digitalt på onsdag 17. februar kl.1830. Påmelding innen kl.2359 på tirsdag 16. feb.

Vi minner om årsmøtet i Tyrifjord Golfklubb onsdag 17. februar kl. 18.30.

Som følge av den ekstraordinære koronasituasjonen, har vi besluttet å gjennomføre årsmøtet digitalt etter NIFs lovverk ved bruk av Strømmehotellets plattform 'Hopin'. Påmelding gjøres på lenke under slik at vi kan ha kontroll på hvor mange som deltar på møte.

Dato: onsdag 17. februar 2021 kl. 18.30
Sted: Digitalt på Strømmehotellets platform 'Hopin'
Påmelding i Golfbox:
Klikk her

Påmeldingsfrist: 16. februar 2021 kl. 23.59
Instruksjoner for deltagelse vil bli sent til påmeldingsliste innen kl.1200 på 17. februar.

Sakspapirene er nå lagt ut på nettet og kan lastes ned via medlemsregisterets dokumentarkiv. For å få tilgang til medlemssidene må du være registrert. Gå inn på medlemssider (se meny til venstre på vår hjemmeside). Klikk på "registrer deg HER". Legg inn personalia; navn, adresse, epost, passord velger du selv og hvilke nyheter du ønsker å få tilsendt. Da vil du få tilgang til dokumentarkivet og kan printe ut saksdokumentene.

Sakspapirene er også tilgjengelig på klubbhuset - det er lagt noen få eksemplarer utenfor døren.

Vi ønsker alle våre medlemmer velkommen til møtet

NB! Du må logg inn på din egen pc for å stemme på årsmøtet..

Styret i Tyrifjord Golfklubb
John-Magne Pedersen