KoronaDrivingRange

Publisert: 16. april 2020  av Adm.

KoronaDrivingRange tilbud på Tyrifjord er godkjent av kommunelegen, Bernt Ivar Gaarder. Vennligst les våre KoronaDrivingRange regler før du kommer til banen...

DRIVING RANGE

Vi gjør oppmerksom på at disse reglene MÅ overholdes. Ved brudd på reglene vil rangen bli stengt umiddelbart.
  • Hvis du hoster eller har symptomer på sykdom skal du ikke oppholde deg på anlegget.
  • Driving rangen er ikke tilgjengelig før spill på banen for å unngå ansamlinger av mennesker.
  • Rangen vil være åpen hver dag fra 10.00 til 17.00. Bruk før eller etter disse tidspunktene er forbudt.
  • Du må ha egen barepose med deg. Bæreposen er din personlige bøtte. Ta med bæreposen hjem.
  • Det vil være plass til 5 stk på øvre delen (under taket) og 5 stk på nedre delen samtidig. Minimum avstand mellom spillerne er 2 meter.
  • Man kan kun bruke Eezee Pay appen eller bankkort for å få ut baller. Ingen kontanter. Last ned Eezee Pay appen via App store eller Google Play. (https://tyrifjord-golfklubb.no/nyheter/klubben/2640/mobilbetalingslosning-med-eezeepay)
  • Vi vil ha en vakt på plass hver dag for å kontrollere bruk av range.
  • Rangen er kun åpen for klubbens medlemmer og gjestespillere.
  • Utlån av køller og pegger er forbudt, man må bruke eget utstyr.
  • Baller som eventuelt ikke er slått ut når man er ferdig skal slås ut på rangen, personen bak deg kan ikke bruke disse.
  • Klubbhuset og toaletter er stengt.
  • Søppelkasser benyttes ikke. Ta med søppel hjem.
  • Foruten disse reglene for bruk har vi iverksatt ytterligere tiltak for å hindre smitte.
Husk å holde god avstand ved parkering og ingen samling på parkeringsplass før eller etter trening.