KickBack - medlemsfordelsprogam i proshopen

Publisert: 28. april 2020  av Adm.

Vår butikk er din butikk! Få et KickBack når du handler i klubbens proshop i mai måned...

Du kan ikke kjøpe et godt resultat på golfbanen MEN du kan gjøre et godt kjøp i proshopen!

KickBack - opptil 10% på alt du kjøper i mai måned*

Vår butikk er din butikk!
Vi ønsker å starte sesongen med å gi tilbake noe til medlemmene våre. Nå er tiden inn til å kjøpe nytt utstyr til 2020 sesongen – tilpasset driver, jernsett, elektrisk tralle, tralle, bag, putter, sko, klær osv…vi har alt!

KickBack - opptil 10% på alt!
For alt du handler i proshopen i mai, vil vi gi deg opptil 10% KickBack på slutten av måneden. For handel opp til kr 1.999,- gir vi deg en KickBack på 5% og for alt over kr 2.000,- får du en KickBack på 10%.

Hva er KickBack ?
KickBack et fordelsprogram for klubbmedlemmer og gir deg
 «penger tilbakke» når du handler i klubbens proshop. Prisen på det du kjøper forblir det samme, men du vil i etterkant få en «KickBack» på ditt kjøp og din oppsparte KickBack får du i form av gavekort.

Hvordan fungerer det?
Det er veldig enkelt. Vi har opprettet en konto for alle medlemmer i proshopen. Priser i proshopen er den samme og du får KickBack direkte på din konto. Dvs din opptjente KickBack vil ikke trekkes fra ved kjøpet, men gis til deg i etterkant i form av et gavekort.
På slutten av måneden overføres din godkjente KickBack til et gavekort du kan bruke senere i proshopen.

Hvor kan jeg se hvor mye kickback jeg har opptjent?
Spar dine kvitteringer i golfbaggen eller spør Anna i proshopens åpningstider.

På slutten av mai vil Anna gjennomgå dine registrerte kjøp, og du vil motta et KickBack gavekort for bruk i din egen proshop.

*Gjelder ikke greenfee, instruksjon eller rangekort.