KoronaKlubbhus

Publisert: 28. april 2020  av Adm.

KoronaKlubbhus oppsettet vårt er godkjent av kommunelegen. Proshopen og kaféen åpner 1. mai.

Sikkerheten til våre medlemmer, gjester og annsatte er #1 prioritet i disse korona-tider og KoronaKlubbhus oppsettet vårt er godkjent av kommunelegen.

Kommunelegen - Bernt I. Gaarder

Klubbhuset
Vi har egen inngang og utgang for både proshopen og kaféen.
Det finnes antibac og gummihansker utenfor både kaféen og proshopen. Vennligst rengjøre hendene og ta på hanskene før du går inn.
Trappene mellom proshop og kaféen vil være stengt. Garderober, bagrom og toalettene vil forbli stengt inntil videre.

Ingen kontanter vil bli akseptert i klubbhuset. Kun bankkort, kredittkort eller VIPPS.

Proshopen
Maks 4 personer om gangen.
Inngang fra rundkjøringen.
Utgang mot golfbanen.

Kaféen
Maks 4 personer om gangen.
Inngang fra terrassen mot puttinggreenen.
Utgang til balkongen mot 18. green.
Vi vil ha begrensede sittegrupper for opptil fire personer - 3 inne i kaféen, 4 på terrassen og 3 på balkongen.
Paviljongen vil ikke være i bruk.

Nødtoalett
Kafeen vil tilby et nødtoalett som vil låses opp av kafépersonalet når det er nødvendig. Vi ber om at alle medlemmer og gjester bruker toalettet hjemme før de kommer til golfklubben.