Garmin Norgescup til Tyrifjord i 2023!

Publisert: 10. februar 2023  av Anna Crawford

Tyrifjord blir vert for Garmin Norgescup i år

Vi är stolta att blir valda som värd för ett NGF event i år och vi glädjer oss att visa fram vår nya bane.

Vi har satt av helgen den 2-3 sep för turneringen och vi hoppas att många medlemmar vill bli med och hjälpa Turneringskomiteen, ledd av Jan Stensby, till turneringen.

Garmin Norgescup er nasjonale forbundsturneringer for damer og herrer og som arrangeres i samarbeid mellom NGF (eier og ansvarlig arrangør) og golfklubbene (teknisk arrangør).

Turneringene er åpne for amatører og profesjonelle født i 2010 eller tidligere som har gyldig medlemskap i golfklubb tilsluttet NGF eller annet nasjonalt golfforbund. I Garmin NM match og Norgesmesterskapet gjelder reglene for deltagelse som fastsatt for deltagelse i Norgesmesterskap. Målgruppen til Garmin Norgescup er primært spillere over junioralder som ønsker å konkurrere på et høyt nasjonalt nivå og spillere som ønsker å utvikle seg til å kunne ta steget opp til et høyere internasjonalt nivå. Turneringene teller på verdensrankingen for amatører (WAGR).