Service team - Starter / marshal

Publisert: 15. mai 2023  av Anna Crawford

Kan du bidra noen dager i sesongen til å gjøre Tyrifjord til den beste golfopplevelsen i Norge?

Sesongen er i gang og vi ønsker vi å forsterke vårt eget lag av frivillige medlemmer som hjelper til med viktige oppgaver i helgene. Vi håper at du kan bidra noen dager i sesongen til å gjøre Tyrifjord til den beste golfopplevelsen i Norge.

Tyrifjord SERVICETEAM - starter / marshal er vårt eget lag av frivillige medlemer som hjelper til med viktige oppgaver i helgene.

SERVICETEAM - starter / marshal bidrar til en hyggelig atmosfære og trivsel på banen og gjøre Tyrifjord til den beste golfopplevelsen i Norge.

SERVICETEAM - starter / marshal er på plass lørdager og søndager fra 07.30 til 13.00.  Vi  vil sette opp vakter med en -to personer hver helgedag.

Typiske oppgaver (beskrives i eget vaktskjema) er:
 - Startertjeneste
 - Player Assistance tjeneste
 - Sjekke at alt er på plass og fungerer optimalt på banen og range
 - Generell opprydding på bane og anlegg
 - Eventuelt hjelpe spillere på banen

Alle i Starter/Marshal Serviceteam får gratis mat dagene de jobber.

Starter/Marshal Serviceteam starter opp fra lørdag 27 mai og vi håper at du kan bidra noen dager i sesongen til å gjøre Tyrifjord til den beste golfopplevelsen i Norge.