HANS Avtalen

Publisert: 18. august 2023  av Gro-Helene

Flere av vÃ¥re naboklubber stiller opp for vÃ¥re medlemmer, det er i kriser at mennesker viser seg pÃ¥ sitt vakreste - tusen takk 💖 I tillegg til FCG har vi ogsÃ¥ fÃ¥tt pÃ¥ plass en ny HANS AVTALE med Miklagard, Losby, Hakadal, Kongsvinger og Holtsmark som gjelder sÃ¥ lenge banen vÃ¥r er stengt. Lofoten Links tilbud for FNG medlemmer!

Avtalen gjelder så lenge vår egen bane er stengt, og for våre medlemmer med BASIS, BASIS PLUSS, BAIS Ungdom og Junior medlemskap:

Miklagard Gk og Holtsmark GK  gir 50% på all greenfee till våre BASIS og PLUSS medlemmer. Bookes i Golfbox.

♦ Kongsvinger GK tilbyr 50% på all greenfee mandag-torsdag for alle BASIS og PLUSS medlemmer. Bookes i Golfbox.

♦ Hakadal Aas Gaard Golfpark tilbyr oss å spille gratis på hverdager mellom klokken 12-15 for våre BASIS og PLUSS medlemmer. Og 50% på greenfee øvrige tider. Bookes i Golfbox.

Losby GK tilbyr gratis spill hver dag inntil vi åpner på deres 9-hullsbane, Vestmork. Booking via proshop. Losby tilbyr også 50% på greenfee på sin 18-hulls bane, Østmork, bookes i Golfbox.

LOFTEN LINKS TILBUD til alle medlemmer med FNG 2023. Se vedlegg

Det er i kriser at mennesker seg på sitt vakreste. Les gjerne artiklen i Norsk Golf om Hans og hans spor.

Vi trenger din hjelp for å tilbakestille banen etter at Hans har dratt dit peppern gror, bli med i vår Spond gruppe.